- Pagina start
- Nutritie
- Energizare
- Batoane
- 226ers - baton energie - Endurance Fuel Bar Choco Bits - cafea | cacao - 60g
Descriere
226ERS ENDURANCE FUEL BAR CHOCO BITS sunt batoane energetice fără gluten, fără lactoză, potrivite pentru vegani (cu excepția ciocolatei albe și a căpșunilor, care conțin lactoză, deci acestea sunt potrivite pentru vegetarieni).
- Nu conțin adaos de zaharuri, siropuri sau arome, favorizând astfel absorbția carbohidraților.
- Conțin doar ingrediente naturale, cum ar fi smochine, migdale și alte ingrediente organice, cum ar fi curmale și stafidele. Nu au fost folosite zaharuri, siropuri sau arome. Aromele sunt obtinute in mod natural din fructe, condimente, cacao etc.
- Fiecare baton de 60 g furnizează mai mult de 200 kcal și oferă aproximativ 35 g de carbohidrați ușor de absorbit datorită formulării sale naturale.
- Sunt perfecte pentru a fi ingerate în timpul antrenamentelor, competițiilor sau între mese pentru a oferi energia necesară înainte de un efort.
Caracteristici
- 60 g
Recenzii
Nu au fost găsite recenzii
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor.
Citeste mai multCookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.
Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în mod anonim.
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmări pe utilizatori de la un site la altul. Intenţia este de a afişa anunţuri relevante şi antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt mai valoroase pentru agenţiile de puiblicitate şi părţile terţe care se ocupă de publicitate.