- Pagina start
- Nutritie
- Pillar Performance - supliment alimentar magneziu Triple magnesium powder, aroma ananas si cocos - plic 200g
Pillar Performance - supliment alimentar magneziu Triple magnesium powder, aroma ananas si cocos - plic 200g
Descriere
- Pineapple Coconut flavour.
- Three specific forms of magnesium for absorbability.
- Supports muscle health.
- Reduces muscle cramps.
- Developed with Magnesium glycinate dihydrate to relieve sleeplessness.
- Supports nervous system health.
- 200 g powder (50 doses).
- Adults: Take two (2) x 2g scoops per day with 200ml of water.
- Do not exceed the recommended daily dose.
- Food supplements should not be used as a substitute for a varied, balanced diet and a healthy lifestyle.
- Keep out of reach of young children.
- Product may produce a laxative effect.
- Do not use if seal is broken. Store below 30˚C.
- Vegan.
- Free from gluten, dairy, nuts and egg.
- Contains soy derived substances, sulfites and sucralose.
Frequently Asked Questions
Caracteristici
Recenzii
Nu au fost găsite recenzii
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor.
Citeste mai multCookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.
Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în mod anonim.
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmări pe utilizatori de la un site la altul. Intenţia este de a afişa anunţuri relevante şi antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt mai valoroase pentru agenţiile de puiblicitate şi părţile terţe care se ocupă de publicitate.