- Pagina start
- Nutritie
- Maurten - bidon apa - 500ml
Descriere
Sticla emblematică Maurten.
Sticla de băutură sport 500 ml cu instrucțiuni de amestecare pentru Maurten Drink Mix. Se potrivește cu cuști standard pentru biciclete.
În timpul activităților sportive intensive, aprovizionarea cu energie este foarte importantă.
Această sticlă de 500 ml este ideală pentru prepararea pudrei de băutură cu carbohidrați Maurten Drink Mix 160 sau Maurten Drink Mix 320.
Desigur, poate fi folosit și ca o sticlă normală de băut.
Sticla de ciclism Tacx Shiva este o sticlă de apă robustă, cu un capac încuiat și 100% biodegradabilă. Sticla este complet biodegradabilă.
Caracteristicile sticlei sportive MAURTEN 500ml:
- Ideal pentru prepararea pudrei de băutură cu carbohidrați Maurten Drink Mix 160 sau Maurten Drink Mix 320
- Muștiuc blocabil pentru a preveni scurgerile
- Ușor de strâns - fabricat din plastic moale
- Usor de curatat datorita deschiderii mari
- Complet biodegradabil
- Capacitate: 500 ml
- Material: polietilena
Caracteristici
Recenzii
Nu au fost găsite recenzii
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor.
Citeste mai multCookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.
Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în mod anonim.
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmări pe utilizatori de la un site la altul. Intenţia este de a afişa anunţuri relevante şi antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt mai valoroase pentru agenţiile de puiblicitate şi părţile terţe care se ocupă de publicitate.