-
Pret
lei–lei- 16lei
- 1199lei
-
Producator
Nici un produs gasit care sa corespunda cu criterile cautarii
-
Colecție
Nici un produs gasit care sa corespunda cu criterile cautarii
Pedale
Puțini din cei noi veniți în lumea ciclismului știu asta, dar bicicletele de calitate nu vin echipate cu pedale deoarece un ciclist are preferințe pentru un anumit tip de pedale iar producătorii nu pot să echipeze bicicletele cu mai multe tipuri pentru a satisface orice nevoie. De aceea preferă uneori să includă în pachet un set de pedale ieftine din plastic care au rolul doar de a putea încerca rapid bicicleta în magazin sau în jurul acestuia.
Pedalele performante sunt fie clasice, de tip platformă, fie clipless, la care pantofii se atașează cu ajutorul unor plăcuțe speciale. Pedalele clipless sunt dedicate de munte sau de șosea și folosesc diverse standarde de plăcuțe: cele mai populare sunt SPD pentru cele de munte și SPD-SL sau LOOK pentru cele de șosea. Plăcuțele necesare sunt mereu în pachet cu pedalele, deși sunt disponibile și separat, fiind supuse la uzură puternică.
Indiferent de tipul de pedale de care ai nevoie sau pe care îl preferi, la Trisport îți oferim modelul potrivit pentru tine.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor.
Citeste mai multCookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.
Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în mod anonim.
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmări pe utilizatori de la un site la altul. Intenţia este de a afişa anunţuri relevante şi antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt mai valoroase pentru agenţiile de puiblicitate şi părţile terţe care se ocupă de publicitate.