- Pagina start
- Bicicleta
- Echipament
- Rucsaci
- Rucsac hidratare THULE Vital 6L - Negru
Descriere
Rucsacul de hidratare Thule Vital 6L este ușor și proiectat expert pentru plimbări de mare intensitate de 2-5 ore cu rezervorul Hydrapak de 2,5 L.
Pachetul de hidratare conceput de expert
Construit special pentru a îmbunătăți manevrabilitatea bicicletei și pentru a reduce efortul muscular, pachetul de hidratare are o distribuție optimă a greutății datorită centrului de greutate scăzut. Furtunul de hidratare Thule ReTrakt are un design magnetic unic care permite furtunului să se reașeze automat la loc între înghițituri. Acest lucru înseamnă că puteți rămâne hidratat și să vă păstrați în continuare ochii pe traseul din față. Materialele ușoare și ventilate ale rucsacului de hidratare asigură o călătorie confortabilă, iar spațiul de depozitare de 6 litri poate încăpea unelte, îmbrăcăminte, alimente și alte articole.
Caracteristici:
Producator: THULE
Greutate: 0.52 kg
Material: Nylon
Culoare: Negru
Dimensiune: 22 x 9 x 44.5 cm
Volum: 6L
Caracteristici
Recenzii
Nu au fost găsite recenzii
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor.
Citeste mai multCookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.
Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în mod anonim.
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmări pe utilizatori de la un site la altul. Intenţia este de a afişa anunţuri relevante şi antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt mai valoroase pentru agenţiile de puiblicitate şi părţile terţe care se ocupă de publicitate.