- Pagina start
- Tehnologie
- Senzori
- Garmin senzor viteza 2
Descriere
Monitorizaţi-vă viteza pe măsură ce pedalaţi cu acest senzor wireless, uşor de instalat. Fără magneţi sau alte piese expuse pentru aliniere, acest senzor este uşor de instalat, întreţinut şi mutat între biciclete.
Senzorul de Viteză 2 se ataşează la butucul oricăreia dintre roţi. Puteţi configura dimensiunea roţii în comunitatea online Garmin Connect™ sau o puteţi calibra automat cu un computer pentru ciclism Edge® sau un dispozitiv compatibil Garmin. Odată configurată, veţi primi permanent informaţii precise despre viteză şi distanţă, chiar şi fără o unitate centrală.
Conectivitatea ANT+® şi tehnologia cu energie redusă Bluetooth® vă permit să vă sincronizaţi cu Garmin Connect şi alte aplicaţii de antrenament, cu dispozitivele compatibile şi echipamentele de fitness pentru date mai bune atunci când faceţi curse în interior şi aer liber. Funcţia de odometru vă monitorizează distanţa pentru a vă ajuta să planificaţi întreţinerea bicicletei.

Caracteristici
Recenzii
Nu au fost găsite recenzii
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor.
Citeste mai multCookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.
Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în mod anonim.
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmări pe utilizatori de la un site la altul. Intenţia este de a afişa anunţuri relevante şi antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt mai valoroase pentru agenţiile de puiblicitate şi părţile terţe care se ocupă de publicitate.