- Pagina start
- Alergare
- Imbracaminte
- Sorturi / Pantaloni
- Instinct - Trail Short Ultra Race - 2-in-1 unisex - negru
Descriere
Descriere
- 1 buzunar mare cu fermoar +500 ml
- 2 buzunare în față pe talie +250 ml
- 2 buzunare laterale +350 ml
- Talia se mulează pe corp: mai mult confort și mai puțin restrictive
- Făcut din Mesh-Lycra perforat, lasă pielea să respire
- Detalii reflectorizante
- Banda anti alunecare din silicon
Functionalitate extrema, facuti sa fie purtati ca un al doilea strat de piele
Echipament essential pentru orice antrenament sau cursa
Buzunarele ofera access imediat. Practic. Ia cu tine echipament, accesorii si produse de nutritive si hidratare. Scapi de timp pierdut si energie
Ofera suport muscular si confort maxim
Datorita materialului perforat ofera regulare termica si disiparea caldurii prin panourile "Skin-Mesh"
Caracteristici: skin-mesh 185g / Max R-mesh (exterior) / Ultra R-Mesh 120g (buzunare) / protecție UV 50 / antimicrobial / fermoare auto-lock YKK
Greutate: 225 g
Fabricați în Italia
Caracteristici
- Unisex
Recenzii
Nu au fost găsite recenzii
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor.
Citeste mai multCookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.
Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în mod anonim.
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmări pe utilizatori de la un site la altul. Intenţia este de a afişa anunţuri relevante şi antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt mai valoroase pentru agenţiile de puiblicitate şi părţile terţe care se ocupă de publicitate.