- Pagina start
- Triatlon
- Costum triatlon
- TYR Tri Short Barbati Carbon 9" negru-rosu
Descriere
TYR Carbon este o schimbare binevenita pentru sportivii care doresc sa faca performanta. Confectionat din material respirabil, Tri Short Carbon 9” va ajuta la scaderea temperaturii corpului si la reglarea ritmului cardiac, iar rezultatele vor fi vizibile prin imbunatatirea respiratiei si diminuarea acidului lactic.
Tri Short Carbon 9” are cusaturi netede, pentru a maximiza confortul si a minimiza efortul. Acest short au in compozitie si carbon, care absoarbe strategic rezistentele la inaintare, oferindu-ti o pozitie aerodinamica. Captuseala unic proiectata absoarbe umezeala din corp, permitandu-ti sa te simti uscat si proaspat pe toata durata cursei. De asemenea, materialul ofera o protectie solara ridicata UPF 50+.
Shortul TYR este mai mult decat o piesa vestimentara. Este un echipament!
Material:
Exterior - Carbon Woven (70% nylon, 30% spandex)
Interior - 54% nylon, 25% polyester, 19% lycra, 2% carbon
Caracteristici
Recenzii
Nu au fost găsite recenzii
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor.
Citeste mai multCookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.
Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în mod anonim.
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmări pe utilizatori de la un site la altul. Intenţia este de a afişa anunţuri relevante şi antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt mai valoroase pentru agenţiile de puiblicitate şi părţile terţe care se ocupă de publicitate.